יו"ר ש"ס בריאיון: "ליברמן פגע בחרדים בכדי להסיט כותרות ממשפט קירשנבאום"

    אסתי פלד 2 Comment on יו"ר ש"ס בריאיון: "ליברמן פגע בחרדים בכדי להסיט כותרות ממשפט קירשנבאום"

    יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תקף בחריפות את המהלך הציני והאכזרי של ליברמן כנגד הציבור החרדי, והסביר כי ההחלטה הצינית הגיע ערב משפטה של ח"כ לשעבר פאינה קירשנבאום. דרעי קרא לחשבון נפש בעקבות המצב, "צריכים לעשות חשבון נפש וללכת לאחדות פנימה". ועל הסכנות ברפורמות של ימינה בנושאי היהדות

    צילום: פלאש 90
    10:26
    05.05.24
    נתי קאליש No Comments on מרן הגרמ"ה הירש: "יתכן הפסקת אש עד ל"ג בעומר ותהיה הילולא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ממשלת שמד: יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי בריאיון הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת בצלאל קהאן והסביר את המהלך הציני והאכזרי של ליברמן בהכרזתו היום על גזירת הרעב, "לא רוצה להיות 'נביא הזעם', אבל מתברר שהזעקה שלי נגד הממשלה נכונה. ליברמן פוגע בחרדים, והוא כוון את זה להיום כדי למנוע את כותרות הרשעת של פאינה קירשנבוים מחר. "תתקוף את החרדים – ובך לא ידבק רבב" הסביר דרעי.

    דרעי הבהיר כי בנט ואחרים כלל לא שחקנים במגרש הפוליטי, היחיד שיכול אולי למנוע את הגזירה הוא, "רק לפיד יכול למנוע את הפגיעה, בנט הוא סה"כ חניך תורן. מתפלא שאתם בכלל מדווחים על סילמן הבדיחה, שפנתה לליברמן. זה שטויות. אני לא תולה תקוות בלפיד, אפילו שהוא הבטיח שלא יפגע בחרדים". יחד עם זאת הבהיר דרעי, "נלחם גם באי אמון, ואולי גם עבאס יבין, וננסה גם בבג"ץ. זה פגיעה בילדים".

    ח"כ דרעי תקף בחריפות את הבמה שנותנים כלי תקשורת חרדים לאויבי הציבור החרדי והיהדות, "לצערי יהיו כלי תקשורת שיתנו להם במה. לא הייתי עולה לשידור אצלכם אם הייתם נותנים להם במה. בבית שמש לא פנו אלינו, לא רוצה לחזור למה הפסדנו שיהיה ר"ע חרדי שם. לצערי היו חרדים שחשבו שבלוך תשיג לנו יותר".

    דרעי הזהיר מהרס היהדות והדת במדינת ישראל ע"י חובשי כיפה בממשלה הנוכחית, "הורדנו אתמול את חוק שירות ביטחון לנשים דתיות, ואת חוק הדיינים בשבוע הבא. מי שיכול לעזור לנו אלו הרשימות הערביות. יש לנו גם את חוק הגיור, ואת שר הדתות שבעד חתונות אזרחיות. הוא אמר לרב הראשי: "אני מכבד אותך – אבל יש לנו חילוקי דעות", והוא עוד מוגדר דתי.".

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הפגנה של מיליון איש ואתה מסדר את הכל בעה